zondag 26 september 2010

Dorpsklassen

Vorige week gingen we met de derde- en vierdeklassers op dorpsklassen. We hadden er heel veel zin in en de zon was (bijna) de ganse week van de partij! Of het meegevallen is... dat vraag je best aan onze kids zelf of kan je lezen en bekijken op de website van de school. Alle verslagen en foto's staan daar verzameld. Wij vonden het in ieder geval geslaagd! De kinderen kennen hun gemeente, hebben heel veel opdrachten en spelen gedaan die met ons dorp of oriënteren te maken hadden én hebben zich ook leren oriënteren op de zon en de sterren. We zagen zelfs een ruimtestation passeren... Daarbuiten zijn er nieuwe vriendschappen ontstaan, hebben ze hun juffen beter leren kennen (en omgekeerd), is er heel veel gespeeld en genoten! Hier gaan we de rest van 't schooljaar onze voordelen uit halen en met plezier naar terugkijken!

29 opmerkingen:

  1. het was keitof op de dorpsklassen. We hebben ons heel goed geamuseerd. Bedankt aan de helpers. juf Kristien is een coole juf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond het heel leuk op dorpsklassen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja het was leuk want onze lieve juf was er bij !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vond de dorpsklassen supper tof
    en ik zau graag nog zoon uitstapjes
    doen dag juf Kristien <3 !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi allemaal!
    Ik ben blij dat jullie zo enthousiast zijn!
    Wij vonden het ook hééééél tof!
    Jammer genoeg kunnen we dit maar 1 keer om de 2 jaar doen, maar we gaan nog wel andere uitstapjes doen, hoor Laure.
    Veel plezier op jullie vrije dag morgen!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. en juf Kristien was de les
    leuk ja of nee ?????

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi dames,
    Ik ben nu pas thuis. We hebben geen les gehad, maar een spel in groepjes "gespeeld" in Aarschot. Daarna zijn we met alle juffen en meesters gaan eten. Daardoor duurde onze dag zo lang! Het was eigenlijk een pedagogische studiedag om te bouwen aan een fijne leerkrachtengroep. (een beetje zoals wij op dorpsklassen gedaan hebben, maar dan maar 1 dag)
    Tot morgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja Lara dat is leuk
    dag juf !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. He klasgenootjes en juf
    Ik vond de dorpsklassen super tof
    kunnen we het echt niet nog is doen op het einde van het jaar .
    Maar nu niet getreurd want ik kijk uit naar morgen !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze morgen wou ik niet opstaan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. het is heel leuk in het vierde maarten

    BeantwoordenVerwijderen
  12. kampen bouwen was leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. het is kei tof in het 4de en de juf is al hele maal super daaaaaaaaaag

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi allemaal bekijk dit elke dag slaap wel

    daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
    allemaaaaaaaaaaaaaaaaaal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. het is leuk in het 4de de juf is super lief

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo klasgenootjes en juf
    Ik vond het vrijdag keitof voor al de terroscoop.
    Want ik wist niet dat de zon een papier kan doorbranden.
    En ik vond die sterrenfilm heel fijn,ook die film van Kuifje was wel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi allemaal hoe is het met jullie met mij is alles goed

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ja lynne het was super leuk en de film was ook super duper leuk en ja ik vond kuifje ook leuk dag

    BeantwoordenVerwijderen
  19. sorry lara en lynn hé lynn komt dagmar dinsdag hé lynn heu... bon dag

    BeantwoordenVerwijderen