donderdag 4 februari 2010

Toneeltjes : op restaurant!

Dinsdag kregen de kinderen in groepjes een restaurantsituatie die ze moesten uitbeelden. Deze namiddag werden de toneeltjes naar voor gebracht. Onze vierdeklassers zouden zich vanaf vandaag voorbeeldig moeten kunnen gedragen op restaurant...
We hadden heel veel plezier, maar zagen dat het toch niet zo gemakkelijk was om je in elke situatie gepast te gedragen. Ook de kelners van dienst hadden het niet altijd onder de markt met hun gasten!



PS. Kijk ook eens goed naar de prachtig gedekte tafel!!

8 opmerkingen:

  1. Het zijn heel mooie foto's.
    Het was heel leuk.
    We hebben veel dingen gezien dat we niet mochten doen,èèntje hoe het moest.

    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het leuk dat je altijd kei mooie foto's op de blog zet !!!
    Ik vond het leuk om naar de andere toneeltjes te mogen kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het ook kei ,mega ,super ,cool dat we donderdag echt op restorant gaan !!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind het heel leuke foto's
    het was super mega tof

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vond de toneeltjes maken heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een hele lueke TV en de foto'S zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super was dat ik wil het zeker nog eens doen .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vond de tafel dekken wel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen