maandag 30 november 2009

Toetsen in aantocht...

Volgende week beginnen de kersttoetsen. We willen jullie helemaal niet zenuwachtig maken! Dit is echt niet nodig!! Normaal gezien kan/weet je heel veel dingen gewoon van in de klas. Soms heb jij (of je ouders) misschien een dringende vraag over een onderdeel van de leerstof. Omdat ik merk dat deze blog regelmatig bekeken wordt, kan je dat ook langs deze weg (reacties op dit bericht) eventueel doen. Natuurlijk zijn wij overdag gewoon in de klas en kunnen we altijd extra uitleg geven!
Veel succes bij het oefenen!!!


5 opmerkingen:

  1. ik vind toetsen eigenlijk niet leuk.

    groetjes kato

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kato,
    Je mag dit gerust niet zo leuk vinden! Ik vond vroeger het oefenen (studeren) niet zo leuk, maar de toetsen maken wel... Ik voelde mij wel gerust als ik goed geoefend had!
    Nu ik juf ben, vind ik een toetsenweek wel leuk. Het is dan heel rustig in de klas en we doen (elke dag)na de toetsen alleen maar ontspannende dingen. Kijk je daar niet naar uit?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sorry, ik had een beetje gefoefeld en er was iets mis gebeurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind toetsen juist wel leuk maar het oefennen iets minder

    BeantwoordenVerwijderen