maandag 30 november 2009

Stemmen!!!

Wij doen mee aan een wedstrijd en hebben vandaag (met onze welgemeende dank aan meester Koen!!) ons zelfgemaakt Sinterklaasgedicht ingezonden. Op dit moment kan je nog niet op ons stemmen, maar hou de site zeker in 't oog!!! De site is :  http://www.sintzoektlied.nl/ .  Daar klik je op groep 6/L4. En dan maar stemmen!!!! Vraag aan al je vrienden, familieleden, mensen op het werk van mama en papa, buren, babysitters,... of ze dat ook willen doen! Dit moet voor 7 december gebeurd zijn! Je kan ons gedicht al wel bekijken via de Klinker-site.

6 opmerkingen:

  1. Ik vind het heel leuk dat we er aan mee doen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb al op een of andere rede naar half mijn family de sait kunnen doorsture en nu kunnen zij ook op ons stemmen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is fijn dat jullie zo enthousiast zijn om stemmen te "ronselen" bij iedereen die je kent!! Op dit moment zijn we nog altijd de enige klas van het 4de en maken we dus veel kans... Toch blijven stemmen, hé!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nu zijn er wel al 3 andere klassen die meedoen he .Ik heb daarnet nog een mailje oor gestuurt naar mijn hele familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. er zijn nu al vier andere klassen oeioeioei

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De winnaars zijn gekozen... Wij zijn er jammer genoeg niet bij... Toch bedankt aan iedereen die voor ons gestemd heeft!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen